Prenumerata

Kviečiame užsisakyti pranešimus apie naujienas elektroniu paštu.

Pieška

Po ilgos pertraukos šiemet vėl vykome aplankyti jūros. Į kelionę susiruošė 20 gyventojų. Užsisakę autobusą rugpjūčio 17 dieną patraukėme į Palangą. Gyvenome kempinge palapinėse, o daiktams ir maistui susidėti turėjome vieną poilsio namelį. Palangoje buvome iki rugpjūčio 22 dienos, tačiau laikas taip greitai pralėkė...

Aplankėme Palangą, nors pėsčiomis pajūriu nuo mūsų stovyklavietės iki miesto teko eiti net 5 kilometrus. Mieste grožėjomės šokančiu fontanu, gėlėmis papuoštu miestu, Palangos tiltu, maudėmės jūroje, kuri nežiūrintį nelabai šilto oro, buvo šilta.

Sekmadienį autobusu išsiruošėme visai dienai į Klaipėdą. Su šiuo gražiu miestu mus mielai supažindino mūsų gyventojos Ingos K. dukterėčios Laura ir Lina, už ką joms esame labai dėkingi. Visą pusdienį jos skyrė Klaipėdos istorijai ir mums parodė Klaipėdos miesto grožybes, visus pakerėjusį laivą ,,Meridianą“, ant kranto laukiančią undinėlę ir dar daug įvairių grožių vietelių, kurių vieni patys būtume neradę. Pavargę, bet laimingi vakare sugrįžome į savo stovyklavimo vietą.

Nepastebėjome, kaip prabėgo laikas ir ilsėtis beliko tik viena diena. Tą dieną, nuo pačio ryto, kas norėjo vėl išėjo pasivaikščioti po Palangą, o kiti ėjo atsisveikinti su jūra.

Lengvai pavargę, bet su gera nuotaika ir kupini įspūdžių sugrįžome namo, atgal į globos namus. Tegul neliūdi tie kuriems šį kartą nepavyko važiuoti kartu, bus dar kiti metai, ir jų geras elgesys, geri darbai, aktyvi veikla globos namuose tikrai bus pastebėta ir atitinkamai atsidėkota. Galbūt net ne viena kelione į gamtą, Palangą, ar kokį kitą renginį.